Ontwikkeling van medewerkers

Wat is mijn volgende stap? Ik worstel met situaties. Hoe kan ik daar beter mee omgaan? Ik wil iets heel anders maar wat?


Ik zie mijn medewerker worstelen. Hoe kan ik helpen? 

Ik wil mijn medewerker helpen een stap te zetten. Maar wat is nu echt passend?

We gaan een verschuiving krijgen in werkzaamheden. Hoe neem ik mijn medewerker daarin mee?   


In deze en andere situaties kan een individueel coachtraject uitkomst bieden. 

2 Esthethische creativiteit

Praktische aanpak

Je ontvangt een digitale vragenlijst. Daarin staan allerlei spellen, sporten en activiteiten.

Steeds is de vraag: wat deed je toen je tussen 4 en 12 jaar was? En hoe leuk vond je dat?

De vragenlijst kost je meestal 20 minuten om in te vullen. Hij is bedoeld om in gedachten alvast terug te gaan naar jouw kindertijd.

Daarna voeren we een gesprek. Dat kan live of online. In dat gesprek analyseren wij jouw kerntalenten. Je ontvangt dus direct een concreet resultaat: jouw eigen kerntalenten profiel. We beschrijven jouw profiel vervolgens in een rapport. Daarvoor hebben we verschillende varianten: van beknopt tot zeer uitgebreid met veel maatwerk. 

Als alles wat bezonken is, voeren we nog een gesprek. Daarna kun je heel vaak zelf weer verder met behulp van de opgedane inzichten. Soms is het prettig om nog één of enkele coachgesprekken te voeren. Doordat we de analyse als kapstok hebben kunnen we die gesprekken heel gericht inzetten. We kunnen ook altijd afspreken om na enige tijd nog een gesprek te plannen om te zorgen dat inzichten concreet vorm krijgen in de praktijk.